SiteHeart

(044) 221-74-67,  (067) 658-90-02  (0 800) 500-75-44

Зворотній дзвінок
В корзине 0 товаров
Вхід в особистий кабінет:
Невірний логін або пароль
Увійти

Возврат товара

 

Інтернет-магазин "Telemag.UA" веде комерційну діяльність дотримуючись законів України про захист прав споживачів. Відповідно до них, ми проводимо обмін, повернення товару або повернення грошей. Купуючи товар в нашому інтернет магазині, ви купуєте брендову, оригінальну, ліцензійну та сертифіковану продукцію, яка відповідає стандартам якості всесвітньовідомих торгових марок. На усі товари поширюється офіційна гарантія від виробника. Термін дії гарантії починається з дня продажу товару і визначається виробником.

Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну, при дотриманні умов гарантії, усуваються спеціалізованими сервісними центрами. Витрати, пов'язані з доставкою товару для обслуговування по гарантії з метою повернення, здійснюється за рахунок покупця.

 

Термін дії гарантії починається з дня продажу товару і визначається виробником. Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну, при дотриманні умов гарантії, усуваються спеціалізованими сервісними центрами. Витрати, пов'язані з доставкою товару для обслуговування по гарантії з метою повернення, здійснюється за рахунок покупця.

1.Повернення товару належної якості протягом 14 днів з моменту покупки.

На підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача» обмін / повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки (товар не підійшов за кольором, формою, габаритами, розміром або з інших причин не може бути використаний).

Умови обміну / повернення:

• товар не був у вживанні і жодним чином не використовувався;
• не проводився монтаж і підключення обладнання, не робилися будь-які настройки;
• повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки (включаючи ярлики і пломби);
• товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки / передачі користувачу (в справному технічному стані, без будь-яких механічних пошкоджень і дефектів);
• наявність розрахункових документів на товар отриманих споживачем разом з товаром.
У такому випадку клієнт оплачує зворотну доставку техніки згідно з діючими тарифами.

Процедура обміну / повернення:
• Ви зв'язуєтеся з менеджером Інтернет-магазину і ставите його до відома про те, що хочете повернути / обміняти товар.
• Надаете інформацію: дата покупки товару, причина повернення, адреса та контактні номери телефонів.
• Протягом 14 днів з моменту подачі заявки на обмін / повернення, якщо всі умови виконані, менеджером Інтернет-магазину з Вами буде узгоджений день і час проведення процедури повернення (обміну).
• При поверненні товару оглядається техніка на предмет наявності механічних пошкоджень, перевіряється працездатність.
• Якщо стан техніки відповідає всім вищеописаним умовам, клієнту повертаються гроші за товар в обсязі, зазначеному в накладній (безготівковий розрахунок) або чеку.
• Клієнт зобов'язаний заповнити і підписати Заяву на повернення за наданою формою, Акт прийому-передачі в двох примірниках (1 примірник залишається клієнту), накладну на повернення (безготівковий розрахунок).
• Чек підлягає поверненню продавцю.

2. Повернення товару неналежної якості протягом гарантійного терміну.

Cт. 8 Закону України «Про захист прав споживача» передбачає можливість повернення товару (і повернення покупцю коштів) або обміну товару, в разі виявлення в товарі протягом гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні на виріб, істотного недоліку.
Відповідно до п.12 ст.1 ЗУ "Про захист прав споживачів" "істотним недоліком" вважається недолік, який має такі обов'язкові елементи:

• Робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення;
• З'явився з вини виробника (продавця);
• Після його усунення з'являється знову з незалежних від споживача причин;
• При цьому все має один з таких ознак:
1 він взагалі не може бути усунутий;
2 на його усунення потрібно більше чотирнадцяти календарних днів;
3 він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.

Умови повернення / обміну:

•клієнт протягом гарантійного терміну звернувся для усунення неполадок у Сервісний центр виробника (далі - АСЦ);
• АСЦ видав офіційний Акт виробника, що підтверджує наявність у товарі істотного недоліку. Акт повинен бути коректно заповнений, мати круглу печатку АСЦ і підпис директора АСЦ;
• наявність розрахункових документів на товар отриманих споживачем разом з товаром.

У разі якщо необхідно забрати великогабаритний товар, клієнт не оплачує його транспортування. Витрати на себе бере магазин, або АСЦ (в разі необхідності залишити виріб в АСЦ).
Процедура повернення / обміну:

•Ви звертаєтеся в АСЦ в разі поломки;
• АСЦ видав Акт, що підтверджує наявність у товарі істотного недоліку;
• Ви зв'язуєтеся з менеджером Інтернет-магазину і ставите його до відома про те, що хочете повернути товар;
• Чи надаєте інформацію: дата покупки товару, причина повернення, адреса та контактні номери телефонів;
• Висилаєте електронною поштою / факсом копії Акта АСЦ про наявність у виробі істотного недоліку, чека, накладної (безготівковий розрахунок) і гарантійного талона (з серійним номером виробу);

• Документи передаються в сервісний відділ для перевірки;
• За умови виконання зазначених вище умов, менеджером Інтернет-магазину з Вами буде узгоджений день і час проведення процедури повернення (обміну).
• За Вашим вибором Вам повертаються гроші за товар в обсязі, зазначеному в накладній або чеку, або проводиться обмін на таке ж або подібного виробу.
• Клієнт зобов'язаний заповнити і підписати Заяву на повернення / обмін товару за наданою формою, Акт прийому-передачі в двох примірниках (1 примірник залишається клієнту), накладну на повернення (безготівковий розрахунок).
• Клієнт повинен надати і повернути оригінал акту АСЦ про наявність у товарі істотного недоліку, чек, гарантійний талон.

Роз'яснення щодо формулювань:

Товарний вигляд: 

Багато товарів, зокрема електроніка, приходять запечатаними із заводськими плівками, і це є одним з факторів визначення "новизни" товару. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захищеними плівками, і якщо ви раптом подумаєте повернути свої гроші - ви повинні пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується!

Не використовувався: 

Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні - може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару за допомогою простих дій. Наприклад, для мобільних телефонів допускається лише прийом і відправка сумарно до 5 SMS або 5 хвилин розмови на лічильнику викликів. Обнулити його неможливо. Для пристроїв з доступом в інтернет враховується передача даних не більше 5 MB трафіку в обидві сторони. У разі виявлення сторонніх програм, зміни в налаштуваннях, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозапису) - наш магазин може скористатися правом відмовити клієнту через порушення цього пункту.

Пломби, ярлики і розрахункові документи:

Якщо при поверненні ви втратили якийсь буклет, інструкцію користувача, інформаційні дані, або зірвали пломбу на упаковці або товар - ми залишаємо за собою право не проводити обмін або повернення грошей за даний товар. Розрахункові документи - в момент обміну / повернення покупцеві необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона для повернення коштів.

Повернення аксесуарів:

Поверненню підлягають НЕРОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розпакування аксесуара і спроби вторинного запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо. Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем.

Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

З повагою,

Адміністрація інтернет-магазину "Telemag.UA"